
رفیق چیست؟ xa0 در این باب هیچ نظری از شخص محترم خودم ندارم تنها بسنده میکنم به نقل قول چند تن از بزرگان عرصه ی حیات خودم... جناب پدر همیشه میفرمایند:دوست اونه که بخندونه نه اونکه بگریونه... ببخشید اشتباه منقول کردم یعنی نقل قول کردم!! جناب پدر میفرمایند:دوست اونه که بگریونه نه اونکه بخندونه...حالا اینکه پدر این جمله را از موقعی که من طفلی بیش نبودم و از دوستی و رفاقت هیچ نمیدانستم بماندها... شما فقط اصل مطلب را اندازه همان دوران طفولیت شخص محترم خودم بگیرید کافی ست... یکی دیگر از بزرگان عرصه حیا...
ادامه مطلب