امتحانات از آنچه در تقویم میبینم به من نزدیکترند...

خرید بک لینک
میخام بخابم...و از فردا یه مدل جدید از ایامو رقم بزنم

ایام امتحانات رو...

چراغ وای فای روشنه و گوشیِ بیچارم الارم میده برای خاموش شدن!

حق داره...خسته ست...

میدونم که باید درس بخونم...میدونم که همزمان با من امتحان داری

اما سخته وقتی فقط یک صندلی با من فاصله داری...جواب سوالای چرت امتحانو بدم

جزوه هات رو خوب بخون...خیال تقلب دارم از برگه ت...

فقط کاشکی انقدر حواسم پرت اسمت نشه که اسممو اشتباه بنویسم!

پ.ن:میشه یکشنبه که میای همون پیرهن آبی رنگت رو بپوشی...مهم نیست چقدر خوب درس خونده باشم با دیدن آبیِ پیرهنت حتما مردود خرداد منم که باز شهریور بیام برای امتحان مجدد

بودن یا نبودن؟!...

ما را در سایت بودن یا نبودن؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 11:52

صفحه بندی